petek, 8. junij 2012

Tačk Pomagačke v Centru Zarja Zalog

V petek,  25.5.2012 sem imela predstavitev »Tačk Pomagačke« in mojega sodelovanja z njimi v Zalogu.
Bili so prisotni vsi uporabniki Zarje  iz Zaloga, nekateri iz Kajuhove ter predstavniki društva »Tačke pomagačke«.
Vsem sem želela predstaviti, kaj počnemo Breda, Kity,jaz in Goga.
Ko je prišla Breda s Kity v enoto so ugotovili, da je Kity kar »konkretna« psička,ne pa maček,kot so si nekateri predstavljali  na osnovi njenega imena. Po predstavitvi me je pohvalila tudi predsednica društva »Tačke pomagačke«  in mi podarila majico društva (zeleno).
Vesela sem, da je bila predstavitev  vsem všeč, pohvalila me je tudi vodja enote v Zalogu (Renata Levičnik) in poudarila, da ni vedela, da imam take sposobnosti, Jaz pa sem ji odgovorila, da tudi jaz ne.
Dolores

galerija slik

Ni komentarjev:

Objavite komentar