nedelja, 3. junij 2012

Fibe Europe 3on3 v Ljubljani

Zlato: »Zarjani smo sodelovali na turnirju FIBA Europe 3 na 3 v ulični košarki..
Pomerili sta se ekipi Centra Zarja in Center Naprej Maribor. Važno je sodelovanje, toda po naravi sem rad zmagovalec. To se je tudi zgodilo! Pravzaprav smo bili zmagovalci prav vsi, saj se je bil pravi boj pod košem, toda igrali smo obojestranski fairplay.

V nasprotni ekipi je igrala tudi punca, ki pa je prikazala izredno igro z borbenostjo, tako da bi marsikateri fant v primerjavi z njo bil v dilemi s prikazom svoje igre.
Želim, da bi bilo takih turnirjev več, saj je bil to  prvi odmevnejši turnir oseb po poškodbi glave.Gremo naprej, važno je sodelovati, ne zmagovati!!! Po končani tekmi nas je direktorica, gospa Irena Reberšak povabila na pijačo, za kar se ji lepo zahvaljujemo.

Sebastjan: »V ekipi Naprej (iz Maribora), naši nasprotnici na košarkarskem igrišču, je igrala tudi ženska, kar mi je bilo zanimivo. Vesel sem, da sem bil član zmagovalne ekipe Centra Zarja!!!

Petja: »Zame je bila to nadvse zanimiva in poučna izkušnja, tako s športnega, kot tudi s psihološkega vidika. V trenutkih trajanja igre, 10 minut, je bilo potrebno čim bolj zanemariti svoj lastni ego in delovati za vse nas, za ekipo Centra Zarja! In zmagali smo!!!

Borko: Zlata medalja iz košarke FibaEurope 3on3 Ljubljana
Dne 19.5.2012 smo se uporabniki Centra Zarja udeležili FibeEurope 3on3 v Ljubljani.
Zame je bil to res prav poseben dan. Zelo sem ponosen na vse nas. Dogodek je bil tudi medijsko podprt.
Moja srčna želja je, da bi se večkrat udeleževali takšnih športnih aktivnosti , zato sem odprl tudi spletno stran možgani.šport/sp.Borko.
Zahvala vsem navijačem ter direktorici Centra Zarja za spodbudo k sodelovanju, zahvala vsem, ki ste nam bili v oporo.
Ni pomembna samo zmaga ampak sodelovanje. Zame je bilo zabavno,  prav užival sem v dobri družbi.
Osvojili smo zlate medalje, majice Union Olimpija.. Zato ZA ZAZAZA ZARJA

VIDEO predstavitev dogodka

galerija slik

Ni komentarjev:

Objavite komentar