nedelja, 3. junij 2012

Uporabniki Center Zarja Zalog smo sodelovali v akciji Očistimo Slovenijo 2012

Center Zarja Zalog je odprt od ponedeljka do petka dopoldne, zato  smo  se uporabniki in zaposleni udeležili  akcije  Očistimo Slovenijo v petek, 23.3.2012 v dopoldanskem času. Ob pomoči zaposlenih in prostovoljcev je sodelovalo  11 uporabnikov  Centra Zarja Zalog. Očistili smo okolico, predvsem poti, po katerih vsakodnevno prihajamo v Zalog ter večje divje odlagališče v bližini našega centra.

Nekaj vtisov sodelujočih:
Lojze: Rad sem se udeležil akcije, ker želim, da je Slovenija lepa, čista in urejena dežela.
Danijela: Akcije Očistimo Slovenijo sem se udeležila zato, ker sem hotela očistiti Slovenijo in narediti nekaj dobrega za skupnost. Čistila sem po svojih močeh in želela bi si, da bi čistili tudi tisti, ki smetijo.
Matej: Sodeloval sem zato, da bo okolica čistejša. Rad imam urejene stvari. Čistoča je naša vrednota.
Sebastjan: Želel sem nekaj narediti za naravo. Odlagališče, ki smo ga čistili, je bilo polno smeti, predvsem plastike in ostalih odpadkov. Ko smo končali, sem bil zelo zadovoljen.
Petja: Treba je očistiti Slovenijo, ker so ljudje neozaveščeni glede skrbi za naravo in jo onesnažujejo na vsakem koraku.
Majda: Akcije sem se udeležila, ker je vsepovsod lepše, če ni smeti.
Drago: Akcije sem se udeležil zato, ker želim, da se Slovenija očisti in da se  s takimi akcijami ljudi opozarja, da bolj skrbimo za okolje in naravo.
Toni: Če že »svinjamo«, je prav, da jo vsaj včasih očistimo in ko stopimo iz hiše, da stopimo v lepo okolje, ne umazano.

Ni komentarjev:

Objavite komentar