sreda, 19. september 2012

Projektni teden: Človeško telo


Minuli teden je bil v Zarji prav poseben: spoznavali smo namreč človeško telo. Najprej smo se skozi teden podrobneje seznanjali s  sestavo in delovanjem človeškega  telesa. Podrobneje smo spoznali delovanje dihal, obtočil in prebavil. Informativno smo se seznanili tudi z ostalimi sistemi. Teden smo zaključili z ogledom razstave »Razkrita telesa na Gospodarskem razstavišču, kjer smo si naučeno lahko ogledali tudi v »živo« ob ogledu prepariranih teles darovalcev. Preko tedna smo se naučili in spoznali veliko novega o sebi in delovanju našega telesa.
Razstava je na nas pustila globok vtis, saj se z telesom v taki bližini ne srečamo prav pogosto.

NEKAJ VTISOV POSAMEZNIKOV:
Zelo zanimiva razstava, najbolj me je navdušil skeletni prerez moškega in ženske. Všeč mi je bil tudi prerez glave, koža, pljuča (kadilska/nekadilska). Pri kadilcih so veliko manjša kot pri nekadilcih .Priporočam vsem!  
GORAN
Na razstav mi je bilo fascinantno. Lepo imajo prikazane vse dele človeškega telesa.   
DRAGO
Všeč so mi bili zarodki- rast skozi tedne. Možgani, spremenjeni po kapi, nasploh oblike različnih organov.   
JANKA
Všeč so mi bila pljuča (zdrava/kadilska), možgani, … Ogled mi je bil super in božanski! 
BOJANA

Pripravil VASJA

Ni komentarjev:

Objavite komentar